lauantai 23. marraskuuta 2013

Postia salaiselta ystävältä!

Eilen kantoi Posti-Pate mulle paketin mun salaiselta blogiystävältä. :) Kääreistä paljastui kauniin värinen Huurre-lankakerä, söpönen mukinlämmitin, puinen kaulakoru ja suklaata! Jeee!


Mukinlämmittimen asensin hetimiten mun teekuppiini, toinen suklaa on avattu, eli kohta syöty (nam) ja kaulakorua testailtu! Nyt tarttis vielä keksiä, mitä ihanaa mä tuosta huurteesta neuloisin, jotain huivia kenties? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan! ;) Kiitos mun salaiselle ystävälle ilahduttavasta paketista! :)

4 kommenttia:

  1. Oi ihanaa :) Voi kun en hoksannut laittaa lähettämääni mitään lisuketta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä mä oisin ihan varmasti ilahtunut tästä paketista ilman noita lisukkeitakin!

      Poista
  2. Minä laitoin lisukkeita, mutta halusin välttää suklaan tai karkkien tuputtamisen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin sorruin kyllä laittamaan lisukkeeks vähän karkkia, mutta vain vähän.. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...